F2

F2

مرجع فیلم های آموزشی نرم افزار و ترفند های رایانه ای
F2

F2

مرجع فیلم های آموزشی نرم افزار و ترفند های رایانه ای

فصل هفتم، استریمینگ موسیقی و ضبط تصویر

در فصل هفتم از سری آموزشهای برنامه نویسی اندروید به مباحث استریمینگ موسیقی و فیلم برداری توسط دیوایس های اندروید خواهیم پرداخت. 

 در این مطلب آموزشی به بررسی مدیا APIهای اندروید برای استریمیگ موسیقی و ضبط تصویر با استفاده از دوربین موبایل یا تبلت خواهیم پرداخت. اگر با Karaoke آشنا نیستید، این توضیح را بدهم که یک نوع سرگرمی تصویری است. به اینصورت که آهنگی پخش میشود، بر روی صفحه مانیتور بصورت زیرنویس متن آهنگی که خواننده قرار است آنرا بخواند، نوشته میشود و خواننده از روی نوشته تقلید صدای خواننده اصلی را میکند.

در این برنامه تصمیم داریم تا حدودی Karaoke را اجرا کنیم. روال به این صورت است که ابتدا آهنگ را استریم میکنیم. بعد از اینکه استریم به پایان رسید آنرا پخش میکنیم و دوربین موبایل یا تبلت را نیز فعال میکنیم. بدین ترتیب همزمان با تصویر برداری، موسیقی نیز بصورت زنده پخش و بر روی فیلم ضبط میشود. البته ما در اینجا زیر نویس آهنگ نخواهیم داشت و موسیقی هم که من انتخاب کرده ام، خواننده آنرا اجرا میکند. بنابراین ما تصمیم نداریم ۱۰۰ درصد، Karaoke را بسازیم. فقط مفهومی از آنرا ارائه خواهیم داد.

در فصل هفتم از سری آموزشهای برنامه نویسی اندروید به مباحث استریمینگ موسیقی و فیلم برداری توسط دیوایس های اندروید خواهیم پرداخت. مطالبی که بررسی خواهیم کرد شامل:
– چگونگی تنظیمات مدیاپلیر برای استریمیگ
– چگونگی تنظیمات ضبط فیلم با استفاده از Media Recorder
– طراحی رابط کاربری برای قرار دادن تصاویری که دوربین ضبط میکند بر روی صفحه نمایشگر و اضافه کردن چند کنترل ساده برای شروع و پایان فیلم برداری
– آشنایی با دیاگرام وضعیت Media Player و Media Recorder
– افزودن انیمیشن (خاموش روشن شدن یک View) وقتی در حالت ضبط فیلم هستیم
– چگونگی تنظیمات و ذخیره سازی فایل بر روی حافظه SD



حجم فایل : 102 Mb

فرمت فایل : Mp4

قیمت : رایگان

                                                                لینک دانلود1

لینک دانلود 2

لینک دانلود 3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.