F2

F2

مرجع فیلم های آموزشی نرم افزار و ترفند های رایانه ای
F2

F2

مرجع فیلم های آموزشی نرم افزار و ترفند های رایانه ای

دانلود آنتی ویروس رایگان امسی سافت

دانلود آنتی ویروس رایگان امسی سافت 

 

 

 

 

 

 

ضد مخرب امسی سافت

 

ما علاقمند هستیم که همه چیز را 100 درصد پاک نگه‎ داریم.
ضد مخرب امسی سافت شما را در برابر فعالیت های مخرب محافظت می ‎کند.

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

ضد ویروس و ضد مخرب، هر دو در یک بسته

 

پاکسازی بعد از آلوده شدن توسط مخرب ها کار سختی است. به همین دلیل است که شما نیازمند یک ضد مخرب قدرتمند هستید اما نه به هر قیمتی.

روزانه

225000

مخرب جدید شناسایی می شوند.

رتبه ی

2 ما در بین 21 شرکت امنیتی

حریم خصوصی کاربران را تضمین می کند.

 



  


 


 

پاکسازی، کارآمد ترین روش

بسته ی امنیتی ضد مخرب امسی سافت با دو موتور اسکن برای دو برابر کردن قدرت پاکسازی مخرب ها تقویت شده  هست، بدون اینکه از منابع اضافه ی سیستم استفاده کند.
مهم تر اینکه، بسته ی ضد مخرب امسی سافت می تواند برنامه های بالقوه ناخواسته (Pups) را که باعث افزایش مصرف منابع سیستم می شوند را شناسایی کند.
در کل، شناسایی فوق العاده، حذف موثر و داشتن سیستم عامل ویندوز پاک و رایانه ای عاری از مخرب را برای شما تضمین می کند.

 

 

 

 

 

 

عملکرد 100 درصد
ضد مخرب امسی سافت به گونه ای طراحی شده است که در صورت امکان از منبع محاسباتی کمتری استفاده کند. به دلیل اینکه رایانه ی شما بسیار شبیه شما هست. درست مثل شما، می تواند چند کار را هم زمان انجام دهد و اگر کارها زیاد باشد، با مشکل مواجه خواهد شد.
با ارائه ی بسته ی ضد مخرب امسی سافت، ما دو تکنولوژی برتر در زمینه ی اسکن ضد مخرب و ویروس را برای میزان شناسایی بالا و حداکثر سرعت ترکیب کرده ایم.
این کار باعث ایجاد ضد مخرب کاربر پسندی شده است که زندگی دیجیتالی شما را کاملا حفاظت می کند و قدرت رایانه ی شما را همانند روز اول نگه می دارد. اکنون انتخاب با شماست.
 


یک اونس حفاظت به ارزش یک پوند درمان است.
ضد مخرب امسی سافت یک سلاح پیش فعال برای جلوگیری از تهدیدات اینترنتی و حفاظت از شما در برابر بد ترین شرایط است، به طوری که حتی اجازه رخ دادن آن ‎ها را هم نمی دهد.

 


زمانی که شما ضد مخرب امسی سافت را خریداری کنید، در واقع 3 لایه ی پیشگیری از مخرب ها را خواهید خرید.

 


حفاظت گشت و گذار
جلوگیری از اتصال به وب سایت های خطرناک و جعلی شناخته شده


اگر شما به طور ناخواسته سعی در دسترسی به یک وب سایت را داشته باشید که حاوی تروجان ها، جاسوس ‎افزار‎ها، یا هر نوع برنامه‎ ی مخرب دیگری باشد، ضد مخرب امسی سافت از اتصال شما به آن وب سایت جلو گیری خواهد کرد. نرم افزار ما این کار را با استفاده از یک لیست تعیین شده شامل وب سایت های خطرناک و جعلی شناخته شده انجام میز‎دهد، که به طور خودکار هر ساعت بروز رسانی می ‎شود.


محافظ فایل لحظه ای
اسکن لحظه ای برای یافتن مخرب‎
این لایه بسیار مهم و حیاتی حفاظت، تمامی فایل ‎های دانلود شده یا در حال اجرا را با استفاده از بیش از 10 میلیون مخرب شناسایی شده بررسی می ‎کند.
محافظ فایل ضد مخرب امسی سافت با طراحی هوشمندانه و بهینه سازی مستمر، اجازه می ‎دهد که حفاظت لحظه ای چندین فایل را در هر لحظه اسکن کند.
مهم تر اینکه، محافظ فایل در پس زمینه رایانه ی شما اجرا می ‎شود، به این معنی که شما تاثیر قدرت آن را احساس نمی‎ کنید.


 

 


رفتارشناسی
آخرین لایه ی دفاعی


برای شناسایی تهدیدات جدید معروف به zero-day که هنوز به دیتابیس اضافه نشده اند، ضد مخرب امسی سافت به طور مستمر رفتار تمامی برنامه ‎های فعال را بررسی می کند و در صورت وجود مورد مشکوک هشدار می ‎دهد.
همراه با شبکه ی ابری ضد مخرب امسی سافت، این سلاح نهایی و نامحدود ما در برابر حملات تخصصی و مخرب‎ های پیچیده است که دیگر ضد ویروس‎ ها قادر به حفاظت از آن نیستند.

از ویژگی های دیگر این آنتی ویروس پشتیبانی از زبان فارسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.