F2

F2

مرجع فیلم های آموزشی نرم افزار و ترفند های رایانه ای
F2

F2

مرجع فیلم های آموزشی نرم افزار و ترفند های رایانه ای

فصل اول – مقدمه ای بر اندروید

یکی از بزرگترین دردسرهایی که اکثر بازدیدکنندگان وبلاگ، چه از طریق کامنت و چه از طریق ایمیل، به آن اشاره میکردند عدم دسترسی به منبعی به زبان فارسی برای فراگیری برنامه نویسی اندروید بود. 

 من خیلی سعی میکردم تا در قالب مقاله آموزشهای لازم را قرار دهم ولی نوشتن مطالب در آن قالب کار واقعاً وقت گیر و طاقت فرسایی است. علت اینه که اول باید کل مطلب رو به فارسی آماده کنی .در آخر کار هم چون مطالب زیبایی و خوانایی مناسب نداره ممکنه که خواننده را هم خسته کنه. به هرحال کج دار و مریض با این شیوه سر کردم تا یکی از دوستان پیشنهاد ساخت فیلم آموزشی رو بهم داد که انصافاً خیلی پیشنهاد خوبی بود. از یه طرف برای من که خیلی راحت هرچیزی بخوام رو میتونم بگم و وقتم بابت ویرایش و تنظیم مطالب تلف نمیشه و از طرف دیگه برای خواننده (که این بار میشه بیننده!) فهم مطالب مشکل و پیچیده نمیشه و ضمن اینکه همه چیز رو بصورت تصویری و پویا میبینه.

بنابراین تصمیم گرفتم تا بر پایه یکسری PDFهای آموزشی، فیلم های اموزش برنامه نویسی اندروید را برای هم میهنان عزیزم به زبان خودمان بسازم. از آنجاییکه این اولین تجربه من در ساخت فیلم است، لطفاً هر نکته که بنظر خطا میرسید را به من اطلاع دهید تا در فیلم های آینده، در حد توانم، آنها را رفع کنم.

در فصل اول مروری خواهیم داشت بر مباحث مقدماتی اندروید. بعنوان مثال مطالبی مانند:

– اندروید چیست؟

– از چه بخشهایی تشکیل شده است؟

– چه کسانی سازندگان اندروید هستند؟

– چگونه به منابع اندروید (سایت آن) دسترسی پیدا کنیم؟



حجم فایل : 58 Mb

فرمت فایل : MP4

قیمت : رایگان


لینک دانلود 1

لینک دانلود 2

لینک دانلود 3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.